Шта је NAV Express?
Светски призната пословна решења су до скоро била привилегија искључиво великих компанија. Није постојала могућност да се малим компанијама понуди решење које ће унапредити њихов раст и развој по узору на велике компаније.
NAV Express је локални производ настао као иницијатива Microsofta и његових партнера да се на прави начин обрате, по светским стандардима, малим предузећима (у Србији одговара сегменту малих и средњих предузећа) и њиховим специфичним потребама.
Microsoft Dynamics NAV (некада Microsoft Navision), један од најпознатијих светских пословних информационих система, доживео је трансформацију у NAV Express – интегрисано пословно решење које се састоји од предефинисаних модула у складу са домаћим законодавством, које омогућава ефикасно вођење пословања у сегменту малих предузећа.
NAV Express нуди могућност бржег пуштања у рад новог система, у односу на “велики” NAV јер је решења које је у највећој мери прилагођено пословању малих и средњих компанија у Србији. Наравно, са растом фирме омогућен је и раст пословног решења. Куповином већег NAV Express пакета инвестиција уложена у претходни пакет се признаје (плаћа се само разлика у цени поменута два пакета). Признавање трошкова се подразумева и приликом преласка на MS Dynamics NAV (“велики” NAV).
У зависности од фокуса пословања, NAV Express омогућава тренутни увид у финансије, стање у магацину на издвојеним и малопродајним локацијама, или ефикасност запослених. На овај начин, функције које користе велике компаније су пред корисницима у малим и средњим компанијама само у прилагођеном, интегрисаном и приступачном облику.
Садржај пакета
- 1 – 12 Microsoft Dynamics NAV BRL BE licenci
- Подешена и локализована база
- Контни план
- Књижне групе
- Књижење
- Општи налози
- Преконфигурисани модули
- Обрачун зарада
- Веза са e-banking сервисима (Halcom&Pexim)
- Ситан инвентар
- Алат за увоз података
- Корисничко упутство
- 120 (15*8) сати имплементације / увођења и обуке
- Одржавање софтвера за једну годину
(рачуна се од датума куповине лиценце)
Преконфигурисани модули:
Финансије
– Главна књига, Аналитике конта, Банке, Основна средства, ПДВ, Димензије, Анализе, Буџети
Купци и продаја
– Купци, Ценовници, Рабати, Поруџбине, Фактуре
Маркетинг (CRM)
– Контакти, Задужења, Outlook интеграција
Добављачи и набавка
– Добављачи, Поруџбине, Требовања, Контрола фактура
Управљање магацинским пословањем
– Артикли, Вишеструке локације артикала, Премештања артикала, Поновно планирање, Залихе, Обрачун залиха, Директни трошкови
Планирање ресурса
Извештаји
– ПДВ књиге, Биланс стања/успеха
Кадровска евиденција
Локални модули*
– Зараде, Ситан инвентар, Електронски платни промет
Опциони модули:
Малопродаја – NPS Retail
Мобилна продаја
Пословно извештавање – BI4Dynamics
Интеграција са Microsoft Dynamics CRM